Wednesday, June 9, 2010

hi

hi..dah lama saya tak berblogging..ada 2 thn kot sebab anak sulung saya pun dah berumur 2 thn plus2..saya pernah berblogging thn 2006..masa tu saya duduk berjauhan dgn asben..haha..so anak pun tak produce lagi..jd blog la tempat saya meluahkan perasaan yang terpendam..sama ada perasaan gumbira..sedih..hangin satu badan..dan mcm2 perasaan la termasuk tak puas ati bagai..

Saya juga pernah dituduh oleh beberapa org blogger yang pernah berscandal tapi tak ngaku konon diri tu dewa wopps..tu kisah lama..blogger yg ppuan tu dah ok ngan asben dia but blogger laki tu saya tak tau aper citer coz blog dia dah private..maybe dah kawin kot..aha..

Lupakanlah..malas saya nak fikir pasal org..sempena blog saya yg baru ini..saya nak citer pasal life saya n maybe saya nak berkawan2 dgn blogger mama yg lain..hihi

Btw saya tgh sarat pregnant anak kedua..skrang dh 37wks plus2..takde byk perkara nak diceritakan kerana tgh sarat kan..lainla kalu awal2 preggy tu dh buka blogs ni..so c ya..

No comments:

Post a Comment

happy

Hi olls.. Its long time no blogging..as usual life is more busy more merrier..but the best things after last entry of my blog posting..defi...