Friday, August 13, 2010

44days

yippee..dah 44 days..menjaga sofea sepanjang tempoh berpantang adalah baik sekali..cuma kekadang sofea takmo tido..berpuasa..alhamdulillah..dah 2 hari aku puasa..smooth n steady sajork..nothing yg tak elok berlaku...maybe dok umah tak wat keje..

Hari ni mak aku gigih buat kuih deram atau telinga totttt..sian dia..buat kuih tu utk bawak ke cucu dia sofyan..betul la sofyan mmg skerr kuih tu..bila mak aku cakap nak berbuka air oren,,so kul 640 tadi aku blendkan limau oren tu 3 bijik..nampak ade apple fuji 2 biji blend arr..buat berbuka..

Today berbuka air apple n milo panas plus makan kuih deram,kurma n mee goreng basah masakan bapakuss..ayahku tak buat pedas takut perut aku tak bleh adapt lagi pedas2..bolehla skit2..yg pelik lepas makan konfem..peluh aku menitik2..ubat bersalin aku ade lagi 4 kapsul..lusa abisla..patut ini hari dah abis..sebab aku puasa..aku amek 2 kapsul jella..

Esok dah bleh kuar shopping for sofea..skit2 je..n dah mintak asben belikan barang dapur kat jb nanti..yela dkat 2 bulan tinggal rumah mesti stock barang dapur asben tak beli..dia makan pun kat luar..oo..ok..sofea ngaruk..nak nenen la tu..so esok last day kat kuantan..hermm..ape2 kite hapdet esok arr..taa

No comments:

Post a Comment

happy

Hi olls.. Its long time no blogging..as usual life is more busy more merrier..but the best things after last entry of my blog posting..defi...