Sunday, August 15, 2010

Back to JB

hi olls..today dah nak balik ke jb around 10 am kot bertolak..so ni baru lepas sahur n bf kan sofea..alhamdulillah sepanjang malam tadi dia tidur lena sgt takdela merengek2..then semalam dia banyak muntah susu compare to hari2 lain..semalam cam byk skitla dia muntah..perubahan environment kot or terlalu kenyang..

Semlam bawak dia ke Kuantan East Coast Mall..sesajork..belikan stock baju2 dia..mcm tak byk choice sgt..nyesal masa Jcard dulu tak borong baju Sofea banyak2..sebab compare ngan Parkson Kuantan ni..banyak lagi baju yg murah2 kat jusco even branded2 punya bajula..masa tu pk gak kalau beli baju girls byk2..kan kuarnya boy tak haru aku dibuatnya..mmg scan dah ckp girl sbb leper jer..tapi tak possible buat time scan tu dia main sorok2..so nampak leper..harharhar...apala mak sofea ni melalut...Parkson punya brg kalau tak kna time mmg tgh2la harga dia..kesudahan takdela borong byk baju sofea..dpt 4 pasang..plus 2 thight..dgn harga yg aku dpt utk 4 pasang ni..aku rasa kalau masa jcard tu borong mahu dpt 6-8 pasang coz rata2 baju baby masa tu harga rm5-10..baju sofyan mmg tak beli..aku dah order 2 helai kat kak afzan..pagi ni otw back to jb singgah sat area umah dia n bayor trus...tak payah bankin2..hehe..kan abang dia tgk adik ade baju..abang takde apa2..haha,,tu belila 2 helai kat dia..

Masa kat parkson tu..sofea mmg tak meragam sgt..dok diam..bila merengek..dukung..pastu mak aku goyang2 dia tdo..oih..sakit gak tapak kaki aku..lama tak berjalan n berdiri..pastu rasa mcm badan melayang mcm nak tumbang..tapi takpun..mak aku ckp sebb baru abis pantang badan pun ringan tu jd mcm tu..hoho..b4 masuk carrefour tu..nenenkan sofea..public..tapi sorok2la..sebab kat tu ade 2-3 momma yg bf..semer sopan tak nampak langsung breast dieorg..so aku pun bf sofea..sampai sofea lepas sendiri..n off to carrefour..smapai sana sofea dh merengek..adoila..terpaksa beli barang marathon..then dh abis nak menapak ke parking basement..bapak jauh..kete park area parkson..so hujung bertemu hujung..pengsann...

Okla..dah nak tido neh..so see ya in jb..tgkla mcm mana nk handle 2 budak kecik neh..hopefully berjaya ..lusa dh kna start collect ebm..hermm..ok ta..

No comments:

Post a Comment

happy

Hi olls.. Its long time no blogging..as usual life is more busy more merrier..but the best things after last entry of my blog posting..defi...