Wednesday, September 29, 2010

bz giler

Salam..fuh penat yang amat tis week mcm tak cukup tangan..last saturday buat open house..suamila adhoc nak wat..so jemputan nya blehla..tapi malas nak type sangat kat sini sebab penatnya even cater..tapi bleh tahan coz aku ade anak kecik..sampai senak2 kat tempat jahitan..kesudahannya mlm tu settle mengemas lite around 11 plus2..tidokan sofea..n aku mandi..sebab sakit pat jahitan..p minum pati haruan + gamat..n tido..the next morning bangun segar sikit..malam ni nak kna minum lagi..aku nak start amalkan selang 2 hari..kalau hari2 maungg..hahaha

Lately gak sofea dah kuat minum susu..aku risau sgt stock ebm tak cukup..rata2 dia minum around 16oz dari kul 7 sampai 4..lepas tu aku bf mcm biasa..hasil perahan pun sehari dlm 8-8.5oz..mcm tak bleh nak tampung..2-3 hari ni pagi susu aku dpt perah 2oz je..aiseh..

Sekrang aku dah start buat stock masuk keluar utk ebm..dah amek supplement tambah susu..minum teh murberry..makan bayam byk2..lobak putih je belom makan..kalau makan rasa susu banyak kembali..pumping session pun tak tentu..tgk kelas..slalu aku pump area 11-12,,today aku dpt 3 session..kul 545am,12pm n 6pm..

Hopefully susu semakin bertambah for sofea..takmola kasi formula..risauu laaaa

No comments:

Post a Comment

HI

Morning people..its a longgggggg time not too bloging myself..definitely i m too busy with my house routine n my work thinggy..hhaha..life ...