Wednesday, October 13, 2010

susu bertambah


Alhamdulillah..dah 2 hari pump susu dpt 10oz utk session 2...syukur sangat2..rezeki sofea..stock masih melebihi 50oz..1st session plak yg skit...roughly aku bleh dpt 3oz utk 1st session..kekadang pena 2.5 oz tapi aku paksa gak dptkan 3..wahh bleh paksa2 mengepump..takdela sampai tetek tu nak tertanggal..woppss..

Makan ape?dah dkt 2 wks aku amek supplement utk tambah susu badan n badan skali..kira mcm multivitamin la...sesuwai utk susu gitu..then 2 hari ni aku byk minum susu coklat godday..mcm aku dlm pantang dulu..life aku susu n susu n susu..mlm je minum air masak banyak2..

Bila dah abis pantang...makan pun kurang pantang..susu pun jarang2 minum..2 hari ni aku dah minum susu...soya memang everyday aku minum..tapi susu still mcm biasala..tak banyak tak sikit..mmg kalau satu hari tu boleh la dpt dlm 7-8oz..ni aku tak tambah session 3...kalau tak insyaallah dpt lah 15oz sehari..syukurrrrrr lagi...session 3 tu malas skitla..sebab slalu baru nak pump sofea dh merengek..n dah nak start masak..huhuhu..

Last 2 days ade p Adeline beauty..dulu pena la masuk..alih2 pregnant..tak dapat nak truskan slimming programme..so p sana..dia check dulu pat ceaser tu...dia tgk mcm tak boleh lagi..so postpone to next november...nanti dia nak tgk sekali lagi either boleh ke tak buat..kalau boleh buat dia truskan..okla tu..

Wehhiii..hopefully penghasilan susu buat sofea semakin bertambah2..stock bulan 9 semer dah abis tis weeks...stock baru bln 10 dah skrang..tadi kasi bs dia 27oz..harap2 tahanla..okla..nothing to blog..see yaa..

No comments:

Post a Comment

happy

Hi olls.. Its long time no blogging..as usual life is more busy more merrier..but the best things after last entry of my blog posting..defi...