Friday, September 30, 2011

takde masa silam takdela masa kini..

salam..tett..off topic about family kepada cerita2 imbasan masa lalu..oohh setiap masa kini byk dipelajari dari masa silam..wahh mcm mana nak kupas..yella kata org yg lepas tu lepas n biar berlalu janganla dikenang2..hehe..tak salah nak kenang hokey..tu nama pengalaman hidup history of life..

Aku bukanla stalker yang saiko..kekadang nak tengok gak org yg pernah bertakhta di hati n org yg pernah gado2 dulu2 tu ape la die buat kan..baru2 ni aku dpt view seorng k kita nama die mister D..actually dolo tak pernah ade feeling pun ngan die tapi die ni hover skit..ala2 mcm manja konon..rimas..i dont laike..bagus la kiteorg tak dijodohkan..byk sebab la..memula sakit ati gak lepas kiteorg gadoh2..coz die ni mmg jenis buruk siku..( takdela die bagi brg2 ke ape cuma tolong buat layout laman sosial je masa tu )..adeke layout tu die buat kat page die..dah sama dgn page aku..sebab aku bengang aku trus delete akaun tu buka akaun baru n add kawan2 balik..die punye hangin sebab totally die dah takde ape2 urusan dengan aku..then aku pun delete die kat ym..sampaila aku dh tak active internet ..on off je..tu yg tetiba aku rasa nak tgk die apeciter skrang still bujang ke ape kan..last skali die pernah tgur aku cakap die scandal balik ngan ex die yg wife org..masa tu aku dh kawin la..so aku cuma jawab ooo ye ke..agaknya aku layan tak layan tu die diam truss...so baru2 ni aku jpa page die..alhamdulillah dah bekeluarga n dah ade anak sorang..tu jela aku ucap..

Aku cuma takde rasa dendam atau ape pun kat dieorg sebab aku tau dieorg tak salah..salah aku masa tu tak berterus terang ade bf..hihi..tu aku bersyukur semua dh bekeluarga..haishh..

bila kenang2 masa silam ni aku tersenyum..kelakar pun ade..kesihan pun ade..tapi takdela kejam sangat..hiss..tapi skrang aku bahagia ngan life aku..tgk dieorg pun bahagia takdela suffering..:)

No comments:

Post a Comment

happy

Hi olls.. Its long time no blogging..as usual life is more busy more merrier..but the best things after last entry of my blog posting..defi...