Thursday, October 13, 2011

rest

salam..fuh letih juga menjaga anak2 kucing sekali empat tu..sik baik mak aku offer to send back 4 beradik tu ke kg by this end of month coz adik aku balik kuantan masa tu..perhh..tak sanggup aku jg sebab dah besar kitten tu..nak cuci poopoo dieorang tu..mmg kena buat hari2..solution letak pasir..senang skit nak cuci..cuma bau jela..2 beradik persian tu ok..sebab die bleh dok dlm cage..compare yg 4 ekor tu cage tak muat..sempit bila letak dlm tu abis bekas2 makanan die berak..adoila..

Yesterday aku mc sakit gigi..so dpt la rest bebetul..kids smer asben hantar kat umah pengasuh..so petang tu aku amek dieorang..today rasa sakit lagi geraham aku ni..nak kata ade lubang takde..sebab aku dah tampal semua gigi..sakit die dengung sampai ke telinga..japz lagi telan ubat n antibiotik..

okey nothing to hapdet..c ya..

No comments:

Post a Comment

happy

Hi olls.. Its long time no blogging..as usual life is more busy more merrier..but the best things after last entry of my blog posting..defi...