Wednesday, November 7, 2012

Shu uemira

Salam Today..ade masa free yg byk lepas aje paper tadi..kurang 10 minit kul 1 dah settle segala urusan..so matlamat utk hari ni nak beli sikit baju utk cover iPhone aku yg telah dirosakkan oleh 2. Tikus comel..Hahaha..ingat nk beli sekali dgn cover iPad sofyan yg dah takde rupa cover asyik tercabut jer..aku lebih suke cover iPad yg jenis pocket coz Kids yg byk guna..oh ipads prority for e-learning my Kids..so takde la isu nak rebut2..
Berbalik pada cover iPad..before tis aku mmg selalu bwk iPad yaya ke sekolah..until one day speechless budak kelas aku hadiahkan cover iPad yg sangat osem..nanti aku upload kan gambar..jenis yg pocket cover ...mmg safety even i know price die takde la mahal..but i really apreciate ape yg dierang kasi terus pakai..since pocket cover ni dh replace cover pink yaya brand tragus tu..so tadi masa di aeon aku cuba carila yg ala2..memula masuk machine..cari sekali cover iPhone..takde noks..die jual iPhone 5 punye cover jer..am pes..try Jugak iPad..harga Jgn cakap la semua rm100 ke atas..so jalan la ke novotel..slalu situ harga boleh la..masih bawah 100.. Cover iPhone dpt la..cover iPad sama je harga kat machine..baikla aku beli kat machine sah2 Apple authorised shop kan..

So menapak la plak ke machine..rupanya cover yg jenis pocket tu mmg limited sangat..nasib baik ada satu harga tak payah cakapla..huhu..janji cover kali ni tahan la..

Then misi mencari mekap..since bedak n pencuci muka pun dah nak abis..so why not cuba Product Shu uemira ni kan..so memula nak rembat 2 item jer..wahaha..sekali jadi 4 item..but semua mmg saya guna la..so tak membazir..disebabkan Shu uemira Tgh launch christmas season carl lagerfeld limited edition..so dpt la saya 3 item yg limited edition..

Di shu uemira saya telah Cleansing t tree beauty oil karl lagerfeld limited edition ni sebagai pencuci mekap + pencuci muka based on oil..so takde rasa tegang2 kulit mcm kering lepas cuci muka..( ni beauty cosultant dia ckp )..then saya rembat lagi white powder foundation..harga bedak die lebih kurang je clinique white powder foundation..so no regret beza dlm rm15..cuma sebab 1st nak guna so saya kena tambah duit lagi utk beli casing die..so dua Product ni mmg wajib beli la coz stock saya pun dah nak abis..so replace je dgn jenama lain..then yg saya terbeli hehe..karl lagerfeld eyes shadow limited edition and bb mousse..ni mmg tak rugi kot coz bb cream saya dah abis..penyek2 jer nak guna..hingga titisan terakhir..

Done with that..saya tak sangka dpt byk free gift dari Shu uemira..bukan jenis yg miniature kecik2 tu dpt yg 50ml tu terusplus dgn shopping bag kain tebal jugak..tsuya skin ..byk Jugak item die
Kasi..Saya ade mention saya nak try whitening range die..tapi later la..
Ok boleh la cuci mata kat bawah ni..

No comments:

Post a Comment

happy

Hi olls.. Its long time no blogging..as usual life is more busy more merrier..but the best things after last entry of my blog posting..defi...